206 kez görüntülendi
Kadınlar kategorisinde tarafından
tarafından kapalı
Siz ya da eşiniz kıskanç mısınız birbirinize en son neden kıskandınız sizce kıskançlığın boyutu nedir
kapalı

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Önce çok kiskanirdim artık kiskanmiyorum 22 yıl olmuş evleneli biz bunları çoktan aştık
0 oy
tarafından
Ben eşimi başka çok kıskanırdım ve ben onu kıskandıkça onu da çok hoşuna gidiyordu beni kıskandırmak için elinden gelen her şeyi de yapıyordum ben ne zaman onu kıskanmayı bıraktım baktım ki daha çok bak üstünde tutmuyorum daha çok değer görüyorum artık o beni kıskanıyor
0 oy
tarafından
Eskiden çok kıskançlık yapardık kavga bile ederdik ama zamanla aşılıyor illaki kıskançlık oluyor ama dozunda..
tarafından
Evet, zamanla insanların birbirini tanıması ve güven duyması kavga ve kıskançlık gibi sorunları azaltıyor. Doğru, her zaman kıskançlık olmasa da bazı durumlarda ortaya çıkabilir ama dozunda olması önemli.
0 oy
tarafından
Evet tabii ki eşini sevmeyen bir insan kıskanmaz kıskançlığımın boyutu yerine göredir benim hem cinsin de farkında olmadan bir yakınlık derecesi kuruyorsa Eğer bu kıskanmama sebeptir ama annesi kız kardeşi yeğeni asla öyle bir kıskançlık söz konusu bile olamaz
0 oy
tarafından
Eşim seviyeli kıskanır buyutmez abartmaz yerine hor ama ben çok fenayım

1.9k soru

12.7k cevap

779 yorum

3.3k kullanıcı

Kategoriler

Hoş geldiniz, Gebe Soru Cevap sizelere sorularınızın diğer kullanıcılarımız tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
...