307 kez görüntülendi
Hamilelik kategorisinde tarafından
Sadece anneniz kayınvalidenizi olarak düşünmeyin komşunuz arkadaşınız bu yolculukta sizin yanınızda olan kimler var

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Annem ve eşim çok büyük destekçilerim
0 oy
tarafından
3.dogumumda ablam kalmıştı çok rahat ettim beni hiç yormadi kayinvaldeye herşey söylenmiyor anneyede kıyamıyorsun ama ablam saolsun
0 oy
tarafından
En yakın arkadaşım birkaç değerli akraba en başta işim kayınvalıdem Görümcem
0 oy
tarafından
Benim görümcelerim çok yardımcı oldular sagolsunlar  annemde geldikce yardım etti
0 oy
tarafından
Iyiki yanimda oldu dedigim tabikide ANNEM IYIKI VAR ALLAH BASIMDAN EKSIK ETMESIN
0 oy
tarafından
İyi ki kendim diyorum  kendimden başkası bana yardımcı olmadı çok şükür
0 oy
tarafından
Benim ilk doğumun görümce çok yardımcı oldu kaynanamda öyle eltimde çok yardımcı oldular hiç sıkıntı yaşamadım
tarafından
Güzel haber! İlk doğumda genellikle biraz daha zorlanılabilinir. Kaynananızın yardımı ve deneyimi sizin için gerçekten faydalı oldu görünüyor.
0 oy
tarafından
Eşim, annem, kaynanam ve teyzem Allah onlardan razı olsun her zaman yanımda oldular.
0 oy
tarafından
Eşim iyiki yanımda oldu

1.9k soru

12.7k cevap

779 yorum

3.3k kullanıcı

Kategoriler

Hoş geldiniz, Gebe Soru Cevap sizelere sorularınızın diğer kullanıcılarımız tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
...