234 kez görüntülendi
Annelere Sor kategorisinde tarafından
Bebeginizi hangi odada uyutuyosunuz daha rahat etmesi icin nerede uyutuyorsunuz

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından
yatak odasinda uyutup yatagina koyuyorum en saglikli olani bu bence
tarafından
ben de aynı şeyi yapıyorum, bebeğimi yatak odasına koyuyorum ama bazen uyutma arabasına koymayı da deneyiyorum, öyle durumlarda bebeğim çok huzurlu görünüyor.
+1 oy
tarafından
Yatak odasında kendi beşiğinde uyuyir canım en guzeli bence
+1 oy
tarafından
1 haftalik taze bebeyiz hep yatakodasinda beşiğinde yatırıp emzirip geri beşiğine yatırıyorum görmek isteyen gelip burada bebeğimi görüyor zaten görmek istemeyen bir şey söylemiyor
+1 oy
tarafından
Ben daha doğum yapmadım ama beşiğinde yaptırırım sanırım
+1 oy
tarafından
4 ve 6 yasinda cocuklarim var ilk bebeklikleri diainda hep odalarinda yatirmaya alistirmaya calistim en rahati bu
0 oy
tarafından
Ayağımda sallayıp yatağına yatırıyorum odanın sesiz olması.önemli
0 oy
tarafından
Yatak odamda olduğu için beşiği yatak odasında uyutup  çıkıyorum odadan

1.9k soru

12.7k cevap

779 yorum

3.3k kullanıcı

Kategoriler

Hoş geldiniz, Gebe Soru Cevap sizelere sorularınızın diğer kullanıcılarımız tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
...